研究者情報
English
ツチハシ ハルコ
TSUCHIHASHI Haruko
土橋 治子
所属
青山学院大学 経営学部 マーケティング学科
職種
教授
研究業績(学会発表)
1.
2019/02/28
When Providing Better Services Leads to Complaints. (Society for Consumer Psychology: Annual Conference)
2.
2019/01/10
When Might Better Services Lead to More Complaints? (Association for Consumer Research: Asia Pacific Conference)
3.
2018/10/27
優れたサービスの提供によって喚起される不平行動 (第57回消費者行動研究コンファレンス)
4.
2015/06/19
Customer Satisfaction Regulation in Group Service Consumption: Cross-Cultural Moderators (Association for Consumer Research: Asia-Pacific Conference)
5.
2014/11/08
Integrating Self and Other Experience in Customer Satisfaction Judgments: Cross-Cultural Moderators (第49回消費者行動研究コンファレンス)
6.
2013/10/03
Effects of Perceived Other's Satisfaction and the Role of the Interdependent Self in Group Service Consumption (Association for Consumer Research, North American Conference)
7.
2012/10/13
サービスの失敗に関する情報処理プロセス (日本商業学会関東部会)
8.
2012/06/03
グループによるサービス消費-なぜ顧客は他者の満足から影響を受けるのか?- (第44回消費者行動研究コンファレンス(日本消費者行動研究学会)(共同))
9.
2008/06/29
既存製品の知識転移に基づくIT製品の採用:なぜ採用前に操作できそうだと確信できるのか? (第36回消費者行動研究コンファレンス(日本消費者行動研究学会)(共同))
10.
2003/11/28
セールス・プロモーションの長期的効果―低関与行動に関する理論モデルを基礎とした分析 (第74回研究大会(日本マーケティング・サイエンス学会)(単独))
11.
2002/06
継起的購買行動における動機付けと認知的学習の役割―バラエティ・シーキング行動の観点から― (第24回コンファレンス消費者情報処理研究とブランド:ブランドという情報をめぐって(日本消費者行動研究学会)(単独))