1. |
2023 |
Constructing an Interactive Kansei Novelty Design System Using Rough Set Theory(IEEE 30th International Conference on Industrial Engineering and Engineering Management (IEEM 2023))
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2. |
2023 |
Improved Evolution Performance for Genetic Programming with Method to Search Numbers of Trees(The 17th International Conference on Ubiquitous Information Management and Communication (IMCOM 2023))
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3. |
2023 |
ラフ集合論を用いた対話型感性デザイン提案システムの構築(日本品質管理学会 第131回研究発表会)
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4. |
2023 |
生体情報を用いたVR映像視聴時の感性評価(日本品質管理学会 第131回研究発表会)
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5. |
2023 |
課題管理アプリにおける学生間のインタラクション機能の検討(第31回社会システム部会研究会)
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6. |
2022 |
Novel Kansei Design Method Based on Rough Set Theory(IEEE 29th International Conference on Industrial Engineering and Engineering Management (IEEM 2022))
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7. |
2022 |
Semantic Analysis Using GloVe for Onomatopoeia in Cosmetics Review(IEEE 29th International Conference on Industrial Engineering and Engineering Management (IEEM 2022))
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8. |
2022 |
ラフ集合論を用いた新規性のある感性デザイン手法の提案(日本品質管理学会 第128回研究発表会)
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9. |
2022 |
化粧品レビューに基づいたオノマトペと関連単語を用いた意味演算(日本品質管理学会 第128回研究発表会)
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10. |
2022 |
学生同士のつながりを意識した課題管理アプリケーションの提案(日本経営工学会 2022年 秋季大会)
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11. |
2022 |
対話型遺伝的アルゴリズムを取り入れた音に基づくオノマトペ探索システム(日本品質管理学会 第128回研究発表会)
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12. |
2021 |
Evaluation of Sense of Self-Agency and Self-Ownership during Mouse Operation Using Gaze and EEG(IEEE 28th International Conference on Industrial Engineering and Engineering Management (IEEM 2021))
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13. |
2021 |
Onomatopoeia Search System Focused on Attributes Based on Sensibility and Various Sounds(IEEE 28th International Conference on Industrial Engineering and Engineering Management (IEEM 2021))
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14. |
2021 |
Proposal of an Onomatopoeia Feature Table Using Cosmetic Reviews(IEEE 28th International Conference on Industrial Engineering and Engineering Management (IEEM 2021))
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15. |
2021 |
Search Method of Number of Trees for Genetic Programming with Multiple Trees(The 15th International Conference on Ubiquitous Information Management and Communication (IMCOM 2021))
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16. |
2021 |
オンライン授業のための課題管理システムの構築(第24回社会システム部会研究会)
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17. |
2021 |
コロナ共存社会模索のための実規模シリアスゲームの検討(計測自動制御学会 システム・情報部門 学術講演会(SSI2021))
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18. |
2021 |
処方箋データを活用した疑義照会における要因分析と多剤処方におけるルール抽出(日本経営工学会 2021年 春季大会)
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19. |
2020 |
Effects on Concentration of Different E-Learner Resting Behaviors in Reponse to Communication Robot Actions During Break Times(The 14th International Conference on Ubiquitous Information Management and Communication (IMCOM 2020))
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20. |
2020 |
Evaluation of Incongruent Feeling During Mouse Operation Using Eye Gaze and EEG(22nd International Conference on Human-Computer Interaction (HCI 2020))
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21. |
2020 |
Experiments on Effects of Behaviours in the Rest Time between Learning(The 9th edition of the New Perspectives in Science Education Conference (NPSE 2020))
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22. |
2020 |
Searching for Onomatopoeia Based on Sound Similarity by Employing User Reviews(22nd International Conference on Human-Computer Interaction (HCI 2020))
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23. |
2020 |
カードゲームにおける学習エージェントのための状態空間の自動決定(第22回社会システム部会研究会)
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24. |
2020 |
属性と音に着目した多様なオノマトペ検索システム(日本品質管理学会 第50回年次大会)
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25. |
2020 |
視線と脳波のデータを用いた自己主体感と自己帰属感の分析(日本品質管理学会 第50回年次大会)
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26. |
2019 |
A method for identification of students’ states using Kinect(The 13th International Conference on Ubiquitous Information Management and Communication (IMCOM 2019))
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27. |
2019 |
Kinectによる顔情報を活用した学習者の状態識別(Human Communication Groupシンポジウム2019(HCGシンポジウム2019))
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28. |
2018 |
E-learning System for Detecting Concentration of Students Using Kinect(International Multi-Conference on Engineering and Technology Innovation 2018 (IMETI2018))
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29. |
2018 |
Kinectを用いた学習者の状態識別の改良(2018 IEEE SMC Hiroshima Chapter 若手研究会)
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30. |
2017 |
Detecting Concentration of Students Using Kinect in E-learning(The 5th IIAE International Conference on Intelligent Systems and Image Processing 2017 (ICISIP2017))
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31. |
2017 |
Kinect を用いた学習者の状態識別実験(2017 IEEE SMC Hiroshima Chapter 若手研究会)
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32. |
2017 |
Obtaining the Number of Tree in the Evolution for Genetic Programming with Multiple Trees(The 5th IIAE International Conference on Intelligent Systems and Image Processing 2017 (ICISIP2017))
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33. |
2017 |
トランプゲームに対するSVRを適用したFALCONの改良(Human-Agent Interaction Symposium 2017(HAIシポジウム2017))
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34. |
2017 |
複数木構造を持つGPのための木の数の自動決定(情報処理学会第79回全国大会(IPSJ 2017))
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35. |
2016 |
eラーニングにおける休憩の過ごし方の影響(2016年電子情報通信ソサイエティ大会)
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36. |
2016 |
Obtaining repetitive actions for genetic programming with multiple trees(The 20th International Conference on Knowledge-Based and Intelligent Information & Engineering Systems (KES2016))
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37. |
2016 |
複数木構造を持つGP のための木の行動回数の獲得(2016 IEEE SMC Hiroshima Chapter若手研究会)
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38. |
2015 |
Extension of Genetic Programming with Multiple Trees for Agent Learning(The 8th International Conference on Computer and Electrical Engineering (ICCEE2015))
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39. |
2015 |
複数の木構造を持つ遺伝的プログラミングの拡張(第20回日本知能情報ファジィ学会中国・四国支部大会)
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40. |
2014 |
Experiments Assessing Learning of Agent Behavior Using Genetic Programming with Multiple Trees(The 6th International Conference on Agents and Artificial Intelligence (ICAART 2015))
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41. |
2014 |
自律エージェントに特化した遺伝的プログラミングの拡張(合同エージェントワークショップ&シンポジウム2014(JAWS2014))
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42. |
2013 |
複数の木構造を持つ遺伝的プログラミングの改良(2013 IEEE SMC Hiroshima Chapter若手研究会)
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43. |
2012 |
ウェーブレット変換によるデジタルカメラのための被写界深度制御(第63回電気・情報関連学会中国支部連合大会)
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