1. |
2024/05/26 |
オタク文化の基盤としての都市への商業集積――情報化の進展による「オタク趣味の専門店」の機能変容に注目して(日本商業学会 第74回全国研究大会)
|
2. |
2024/05/26 |
地方都市におけるポップカルチャーの持続的活用に関する考察(日本商業学会 第74回全国研究大会)
|
3. |
2023/11/19 |
新しいメディアとしての「eスポーツ」の可能性に関する試論(日本広告学会 第54回全国大会)
|
4. |
2020/12/05 |
The Process of Development and the Evolution of Japanese Pop Culture Event: Case of World Cosplay Summit (Nagoya, Japan)(the EURAM 2020 Conference)
|
5. |
2020/09/19 |
文化イベントの形成・発展プロセスに関する研究:世界コスプレサミットを事例として(日本商業学会 第70回全国研究大会)
|
6. |
2019/11/26 |
The Process of Development and the Evolution of Japanese Pop Culture Events: Case of the Japan Expo (Paris, France) and World Cosplay Summit (Nagoya, Japan)(Cfest: International Workshop on Cultural Festivals Organization and Management)
|
7. |
2019/11/22 |
ジャパニーズ・ポップカルチャー・イベントの形成・発展メカニズム(文化とマーケティング研究会)
|
8. |
2018/09/07 |
The Process of Development and the Evolution of Japanese Pop Culture Events: Case of the World Cosplay Summit(10th Midterm Conference of the European Sociological Association Research Networks Sociology of the Arts (RN2) & Sociology of Culture (RN7))
|
9. |
2017/08/31 |
A Comparative Study on the Development Process and Evolution of Japanese Pop Culture Events(13th Conference of the European Sociological Association)
|
10. |
2016/10/22 |
文化資源の集散地の形成・発展メカニズムに関する研究:日米仏の事例(日本商業学会関東部会)
|
11. |
2016/06/19 |
クールジャパンとジャパンエキスポ:日本のコンテンツの海外における受容事例(第52回消費者行動研究コンファレンス)
|
12. |
2015/06/30 |
Outlook of the Japanese Anime Industry: Opportunities and limitations(AIMAC 2015: International Conference on Arts and Cultural Management)
|
13. |
2014/05/10 |
「オーナーシップ:サービス・プロフィット・チェーンの新たな展開」(日本フードサービス学会 第19回年次大会)
|
14. |
2013/05/11 |
フードサービス業における「オーナーシップ」 の規定要因の研究(日本フードサービス学会 第18回年次大会)
|
15. |
2012/10/13 |
サービス業における「オーナーシップ」による顧客価値の創造(日本商業学会関東部会)
|
16. |
2012/09/21 |
The Current State of Tourism Education and Research in Japan" in the 2nd International Conference on Tourism Management and Tourism Related Issues(The 2nd International Conference on Tourism Management and Tourism Related Issues)
|
17. |
2012/09/07 |
The Role of Trust in the Creation of Popular Cultural Products: The Case of Japanese Manga(The 7th Conference of the European Research Network Sociology of the Arts)
|
18. |
2011/07/05 |
The role of trust in the dyadic relationship between the author and the editor in the creation of Japanese manga(AIMAC 2011: International Conference on Arts and Cultural Management)
|
19. |
2010/10/08 |
Role of Trust in the Dyadic Relationship between the Author and the Editor in the Creation of Japanese Manga(The 3rd ESA Research Network Sociology of Culture Midterm Conference: Culture and the Making of Worlds)
|
20. |
2009/06/30 |
Preliminary research on the creation process of Japanese manga(AIMAC 2009 International Conference on Arts and Cultural Management)
|
21. |
2007/07/09 |
Analysis of the new product development process using the creative cognition approach: A Case study of the Japanese 'shojo manga' (girls' comics)(AIMAC 2007 International Conference on Arts and Cultural Management)
|
22. |
2005/10/15 |
信頼回復のマーケティング・コミュニケーション戦略(日本広告学会関東部会)
|
23. |
2005/05/29 |
コンセプト創造機能を中心とする製品開発プロセスに関する研究(日本商業学会 第55回全国研究大会)
|
24. |
2004/11/04 |
コンテンツの製品開発プロセスに関する研究~コンセプト創造機能を中心に~(慶應義塾経営管理学会)
|
25. |
2003/12/20 |
アート消費とマーケティング(日本商業学会関東部会)
|
26. |
2002/04/06 |
Shiki Theatre Company and Asari Keita, the entrepreneur(the new wave: entrepreneurship the arts)
|
27. |
2000/01/22 |
芸能興行の歴史とデジタル化時代の諸問題(日本経営史学会関東部会)
|
28. |
1999/10/29 |
アート・マネジメントとビジネススクール~ケースメソッド教育の有効性~(文化経済学会<日本>研究大会)
|
29. |
1999/10/29 |
地域需要開拓に対する関係性マーケティングの実践:劇団ふるさときゃらばん(文化経済学会<日本>研究大会)
|
5件表示
|
全件表示(29件)
|