ロビンソン, P.J.
ROBINSON, Peter Jake
ROBINSON, Peter J. 所属 青山学院大学 文学部 英米文学科 職種 教授 |
|
言語種別 | 英語 |
発行・発表の年月 | 2009 |
形態種別 | 「大学・研究所等紀要」、「学術雑誌」以外 |
査読 | 査読あり |
標題 | "Task complexity, cognitive resources and syllabus design: A triadic framework for examining task influences on SLA". In Task-Based Language Teaching: A Reader (Chapter 10) (Kris Van den Branden, Martin Bygate& John Norris, Eds.). Amsterdam/ Philadelphia: John Benjamins. |
執筆形態 | 単独 |
掲載区分 | 国外 |
出版社・発行元 | John Benjamins |
巻・号・頁 | pp.193-226 |
概要 | Reprinted from 『Cognition and Second Language Instruction』(Peter Robinson ed.)Chapter 10, pp.285-317,Cambridge: Cambridge University Press |